Ansökan om konto

Information

Hur ansöker jag om konto?
Du gör en ansökan för vart och ett av de barn som finns i familjen.
Fyll i uppgifterna om dig själv och ditt barn.
Skicka ansökan.
Efter det att du skickat din ansökan och den har blivit godkänd kommer du att få ett mejl där alla uppgifter om inloggning till edWise finns. Du får bland annat ditt användar-id och lösenord. Du bör byta lösenord när du loggar in. Byte av lösenord gör du under Inställningar.
Om kommunen har inloggning med e-legitimation använder du denna för att logga in.

Hur ansöker jag konto för ett barn till?
När du vill lägga till ytterligare barn till ditt konto måste du göra en ny ansökan.
Efter det att du fyllt i uppgifterna och skickat din ansökan kommer du att få ett mejl som bekräftar din ansökan.
Du behåller samma användar-id, du får dock ett nytt lösenord. Du bör byta lösenordet när du loggar in. Byte av lösenord gör du under Min Profil. Om kommunen har inloggning med e-legitimation använder du denna för att logga in.

Här kan du ansöka om användarid och lösenord. Fyll i uppgifterna om dig själv och ditt barn och skicka in ansökan.

Vårdnadshavarens uppgifter

Barnets uppgifter